fbpx
Környezetvédelmi vészcsengő ide, lesajnált műanyag palackok oda, 2019-ben 84,3 milliárd dollárra becsülték a PET palackok piacát, és nem akarod megtudni, mekkorára duzzad majd 2025-re!

Négy napon keresztül, ezúttal online zajlik majd a Brewers Of Europe Fórum. Az esemény ebben az évben ingyenes, és már lehet is regisztrálni rá, ha érdekelnek az olyan témák, mint a sörök hordós érlelése, a lágerek reneszánsza, vagy az alkoholmentes termékek előretörése.

A marhahús és a paradicsom a főbb alapanyagai a szeptemberi, lyoni Bocuse d'Or  világdöntőnek. A versenyben azonban lesz egy aktuális csavar is.

Japán már a második óriás sörgyártó áll elő a maga cukormentes sörével, ráadásul több millió dobozzal terveznek belőle eladni még ebben az évben. A cukormentes sör titka az erjesztés folyamatában lehet.

Legalábbis ezzel triggereli a cseh Focus közvélemény-kutató intézet felmérése azokat, akik Csehországot csak a sörrel tudják azonosítani. A vizsgálatban megkérdezettek 73 százaléka mondta azt, hogy borfogyasztó, 65 százalék pedig azt, hogy többnyire inkább a sört választja.

A szállítási kapacitás szűkössége és a konténerek hiánya, valamint a legnagyobb tengeri kikötők túltelítettsége miatt egyebek mellett a sör és a malátaszállítmányok is világszerte késnek, ami a termelést is veszélyezteti.

Tavaly alkoholmentes sörből 244 ezer hektoliter kelt el. Nem meglepő, hogy a gyártók jönnek is az új ízesítésekkel. Hamarosan itt az alkoholmentes, citromos Kőbányai, és az új, mentes, körtés-almás Borsodi is!

Ha már szinte sehol sem lehet csapolt sörhöz jutni, és mindenki a boltokban vásárol, összevetették, mennyi pénzért vásárolható meg a világ különböző pontjain az üveges sör.

Március 20-21-én zajlott az I. Házisörfőzők Online Versenye, amelyen 80 nevező 144 sörét értékelték. A legjobbnak Unk János és Kriszt Rókus berliner weisse söre bizonyult.

Négy napos és online lesz idén a Brewers Of Europe Fórum, amely a kontinens legnagyobb söripari konferenciája. A rendezvényen a legújabb trendek mellett sok szó esik majd az újranyitásról is.

Van az úgy, hogy egy sör nem találkozik a fogyasztó ízlésével. Nos, ez szinte biztosan elmondható arról a főzetről, amelyet a Parrish’s Maltese Brewing Company készített azzal a céllal, hogy bekerüljenek vele a Guinness rekordok könyvébe.

Megváltoztatja az üveges Pilsner Urquell csomagolását a cseh gyártó: eltűnik az arany színű alumínium fólia a palackok nyakáról, illetve minden országban egységes lesz a megjelenés.